مصرف غذاهای جدید به جای غذاهای فرآوری شده می تواند به مقدار قابل توجهی در کاهش سدیم در رژیم غذایی نقش داشته باشد. بیشتر قریب به واقعه سدیم در غذاهای فرآوری شده مثل پیتزا، نان، پنیر، و غذاهای کنسرو شده وجود دارد. بیشترین میزان سدیم در غذاهای فرآوری و بسته بندی شده وجود دارد. نکته نخستین محدود نمودن مصرف غذاهای فرآوری شده و مهیا است. درصورتیکه از کودکی به کودکان غذای قلیل سدیم دیتا شود ، ممکن می باشد غذاهای کم نمک را ترجیح دهند. راهبرد های رژیم غذایی همینطور مصرف حداکثر 1500 میلی گرم را برای افراد در هر سنی که آفریقایی آمریکایی هستند یا این که مهم فشار خون بالا، دیابت یا بیماری مزمن کلیه هستند، سفارش می شود. کلیدی توجه به همین مورد قضیه که توصیه های مختلفی در رابطه با این امر وجود دارد، کارشناسان سلامتی بر همین فرمان تاکید می ورزند که بهتر می باشد اشخاص به دکتر معالج مراجعه کنند و اهمیت انجام آزمایش خون مقدار نیاز تن به همین ماده معدنی را بسنجند. در افراد بالای 50 سال کمتر سطح سدیم در خون می تواند نگران کننده باشد بعضا از شرایط پزشکی یگانه نظیر نارسایی احتقانی قلب، سیروز کبدی و بیماری کلیوی می تواند بر تعادل سدیم همین افراد تأثیر بگذارند. پربوراتسدیم خالص (NaBO3) در حالت استاندارد یک ماده جامد سفید و سوای بو میباشد. در واقع استفاده از هر مواد و محصولی نیاز به بعضا مراقبتها دارااست که بدون رعایت آنان ممکن هست مشکلات زیادی به جهت شما تولید شود، پربورات سدیم هم همینطور میباشد، پربورات سدیم به برهان اسیدهایی که در خویش دارد برای استفاده و تهیه و تنظیم نیاز به برخی اصول و رعایتهای متعدد دارد تا استفاده از آن به جهت همگان ممکن شود. برخی از تحقیقات اساسی دانشمندان بر بر روی حیوانات در همین زمینه نشان می دهد که بور برای پرورش و تولیدمثل نوعی دلایل محسوب میشود. علاوه بر این، مصرف برخی داروهای خاص، مانند برخی از داروهای ادرارآور و داروهای ضد درد، می تواند دفع سدیم در ادرار را ارتقا دهد و به نوبه خویش منجر به کاهش تراز سدیم شود. به عنوان مثال، تلاش کنید میزان نمک بیشتر شده را در رژیم غذایی و هنگام پخت مواد غذایی خویش کمتر دهید یا از گیاهان و چاشنی جات ترشی جات به جای خرید سدیم نیتریت نمک به کارگیری کنید. دو طرز حساس برای کمتر سدیم در رژیم غذایی وجود دارد. در اشخاص بلای 50 سال تن به حداقل 1200 تا 1300 میلی گرم سدیم نیاز دارد، اما آن ها به جهت نگهداری تندستی خود نباید بیش از 2300 میلی گرم مصرف کنند. دارای همین حال، افراد بالای 50 سال مستعد ابتلا به خطرات منفی ناشی از مصرف بیش از حد سدیم هستند. هایپرناترمیا، می تواند باعث بی حسی یا این که بیقراری اشخاص شود.

ایندکسر