کسب و امور برای ترقی می بایست روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از رویکرد های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و کار اینترنتی است.
برای تولید یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که باید در همین راستا انجام دهید این میباشد که یک اسم اینترنتی عالی و جذاب گزینش کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می نمایید برای به دست آوردن و کار شما منطقی میباشد و باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از عبارات ناآشنا به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 آیتم دوچندان حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب سایت خویش از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و تعدادی گام به پیروزی نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویکرد منطقی و اساسی

البته وب تارنما بایستی از نظر ظاهری خوشگل باشد. البته مهمتر از آن، نخست بایستی طریق عمل با تارنما خویش را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را تعیین نمایید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست گزینش کنید که چه برنامه ای به جهت تارنما خود در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وب سایت و نیز برای SEO اساسی است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در نظر می گیرد.
به این دلیل باید از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از سایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را فهم و شعور کنند و همچنین در مرتبه بندی google قرار بگیرند.

2. داده ها ظریف و مرتبط مهم تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم سعی برای ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. همین بدان معناست که شما می بایست در جایی اطلاعات کاملی در مورد به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد نوع کاری که انجام می بدهید استعمال کنید. به تیتر مثال، چنانچه شغل شما فروش یک جنس است، باید تصاویری کلیدی کیفیت عالی برای همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی عمل می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست کل کارها و کارهای انجام شده را با جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند داده ها کافی در مورد میزان مرغوب بودن این سالن داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید اصلی ارسال حیث به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقا دهید. سایت خویش را اساسی دقت به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته موثر برای سایت شما همین است که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب تارنما رقبای خویش را تحلیل کنید، به عنوان نمونه اگر به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین حریف خویش را در زمینه کاری خویش و وب سایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در سایت خود استفاده کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی زمان ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند مضاعف قادر باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و عمل خود، اهمیت تصویب اطلاعات مهم در وب سایت خود، در عمل خویش حاذق و توانا باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در سایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، براین اساس بایستی برگه منحصربه‌فرد به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اصلی آن شرکت چه میزان سخت است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک ورقه اطلاعات تماس در وب سایت خود قرار دهید و کل دیتاها مثل نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و پیوند نتورک های اجتماعی را برای به دست آوردن و عمل خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اصلی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و کار افزایش جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و نشانی آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خویش را در سایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وبسایت قرار ندهید، آن ها باید بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، بنابراین اهمیت کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همه موبایل های هوشمند این قابلیت را دارا هستند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و کلیدی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه بدون عبارات اختصاری بی فایده میباشد و وبسایت فارغ از استراتژی معلوم بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحات گوناگون تارنما خویش به کارگیری می کنید. به عنوان مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا این که کلیدی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام بسط یک استراتژی استراتژیک برای تارنما خود، بایستی راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت مبادرت در حیث بگیرید. این بدان معنی میباشد که آنچه مردم دوست دارا هستند در تارنما شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به کاغذ مورد عشق خویش در هر صفحه از تارنما بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما پیوند دهند. بتوانید به وب سایت خود بپیوندید، به نشانی اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را بازدید کنید، محصولات خود را تماشا کنید و …
شما می بایست اهداف خویش را در تارنما خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از وبسایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارااست باید به طور کامل امکانات و دیتاها لازم را به شکل آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک شبکه های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما می بایست در آن ها کاربر گردید و کسب و عمل خود را در وبسایت خود گسترش دهید تا به دست آوردن و کار خود را بسط دهید. همین هم در سئوی شما بسیار موثر است. فعالیت در کانال های اجتماعی و اکران پیوند های آن ها در وب وب سایت منجر تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر