تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2020-02-27

تعامل در اینستاگرام یعنی چی؟ 24 راه افزایش نرخ تعامل اینستاگرام

شما اگر بتوانید یک شبکه تجاری ایجاد کرده و با اینفلوئنسر مارکترها مراوده داشته باشید، شانس بیشتری برای دیده شدن و افزایش فروش دارید. تقریبا تمام کارآفرینان امروزی معتقدند که این روش کارآمد و مفید است. کاربران شما باید احساس کنند که بخشی از شبکه اینستاگرام شما هستند. با آن ها از طریق کامنت و دایرکت در تعامل باشید .هنگامی که آنها اظهار نظر می کنند ، به آنها پاسخ دهید.

در ابتدا مهم‌ترین عامل در ساخت یک کمپین تبلیغات اینستاگرامی، شناخت کامل از اینفلوئنسر و حوزه فعالیت اوست. هر چه اطلاعات شما در این بخش بیشتر باشد، درصد موفقیت کمپین هم بالاتر خواهد رفت. همچنین شما نیاز به یک استراتژی درست و اصولی دارید تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن در مقابل دید مشتریان به نمایش بگذارید. طبق نظر کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام، بهترین تعداد پست روزانه برای یک پیج بیزینسی، ۱ الی ۲ پست است. آگاهی در خصوص ساعات انتشار پست نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید از نظر بسیاری از کاربران اینستاگرام افزایش نرخ تعامل کار سختی باشد اما با استفاده از این ترفندها شما می‌توانید نرخ تعامل پیج خود را به‌شدت افزایش دهید.

در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده می‌شود. در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده می‌شوند. استوری‌ها به دلیل مدت زمان محدود و قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها و سوالات، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام محسوب می‌شوند.

معمولا در اینستاگرام طی یک بازه زمانی خاص از هشتگ‌های خاصی با موضوعات مختلف برای انتشار پست و استوری بهره گرفته می‌شود. شما می‌توانید این هشتگ‌ها را شناسایی کرده و در صورت متناسب بودن آن‌ها با موضوع پپج و اکانت تجاری خود، از آن‌ها برای جذب مخاطب استفاده کنید. این روزها لایو اینستاگرام به گزینه‌ای محبوب برای افزایش تعامل با کاربران تبدیل شده است.

پست خود را برچسب گذاری جغرافیایی کنید

یکی از مهمترین عواملی که بر میزان مشارکت شما تأثیر میگذارد، بازدیدها است. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، احتمال مشارکت شما بیشتر خواهد بود. یکی از عجیب‌ترین و ناموفق‌ترین کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ،‌ کمپین پپسی به همراه مدل و اینفلوئنسر معروف،‌ کندال جنر بود. پپسی با اینکه یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین اینفلوئنسرهای جهان را در اختیار داشت، به دلیل عدم برنامه ریزی درست و انتخاب‌های اشتباه، لطمه‌ بزرگی به اعتبار برند خود وارد کرد.

اینستاگرام برای کسب و کارها، ابزاری قدرتمند جهت بهبود برندینگ و افزایش مخاطبان آنلاین است. با توجه به اینکه کاربران فعال اینستاگرام بیش از یک میلیارد نفر است، پلتفرمی با پتانسیل جدی برای بازگشت سرمایه محسوب می شود. شما از رسانه های اجتماعی همان چیزی که وارد می کنید را به دست می آورید. به عبارت ساده تر، کیفیت محتوا مهم ترین اصل در بازدهی پیج شما خواهد بود. افزایش تعامل اینستاگرام شامل چند مورد اساسی است که در این مطلب به آن ها می پردازیم. میزان تعامل در همه شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر ، فیسبوک و غیره مطرح می باشد و در واقع به معنی تعداد افرادی است که در هر کدام از این شبکه ها با اکانت ما یا صفحه ما ارتباط برقرار می‌کنند.

این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامه‌ریزی می‌کند، گوشه‌ای از آن را با عنوان «به‌زودی» استوری کنید. همین طور می‌توانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آن‌ها جواب دهید. مهم‌ترین فایدهٔ این کار این است که مخاطب پشت‌صحنهٔ پیج را می‌بیند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر که به راحتی امکان قرار دادن لینک زنده وجود دارد، در اینستاگرام این قابلیت محدود شده است. با این حال، این محدودیت‌ها نه تنها مانعی برای رشد نیستند، بلکه فرصتی برای بهبود نرخ تعامل در اینستاگرام و افزایش تاثیرگذاری استراتژی بازاریابی شما به شمار می‌روند. به حرف های مخاطبان خود گوش دهید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. واکنش نشان دادن به محتوای سایرین، از راه های تاثیرگذار در افزایش تعامل اینستاگرام محسوب می شود. برای ایجاد تعامل با مخاطب در اینستاگرام باید با اصول تعامل در اینستاگرام و روش‌های افزایش تعامل آشنا باشید.

جالب است بدانید که واچ تایم تاثیر ۷۰ درصدی روی بهبود تعامل پیج شما دارد. گزینه های دیگر مانند لایک، ذخیره سازی و اشتراک گذاری روی هم رفته ۳۰ درصد تاثیر می گذارند. اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه‌ سنی آن‌ها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آن‌ها می‌پسندند را منتشر کنید. در این مقاله، روش‌های افزایش تعامل اینستاگرام در پست و استوری را به شما گفتیم. این روش‌ها را اضافه‌کردن چاشنی خلاقیت و با درنظرگرفتن شخصیت و هویت برند خود به کار ببرید. استفاده از ابزار محاسبه نرخ تعامل برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام برای شما چقدر مفید و موثر بوده است تجربه و سوال خود را از بخش نظرات همین صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پس پیش از آن که استراتژی تولید محتوا شبکه اجتماعی خود را طراحی کنید، باید این زمان را مشخص کنید. از جمله اطلاعات دیگری که قسمت تحلیل اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، روز و ساعت‌هایی است که مطالب شما بیشترین بازدید را داشته‌اند. برای نتیجه‌گیری بهتر، مرتب این قسمت را رصد کنید و سعی کنید محتوای خود را زمانی منتشر کنید که اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند و آماده تعامل با محتوای شما. برای دانستن این که چه محتواهایی برای فالوئرهای شما جذاب‌تر است، بهترین روش بررسی قسمت تحلیل (Insights) در حساب شماست.

کار دیگری که با هشتگ می‌توانید انجام دهید، جاانداختن هشتگی برای برند خود است. این طور وقتی مخاطبان پستی دربارهٔ شما منتشر می‌کنند، اگر از آن هشتگ استفاده کرده باشند، به‌راحتی آن را پیدا می‌کنید و می‌توانید از آن محتوا برای افزایش تعامل اینستاگرام خود استفاده کنید. اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که از ژوئن سال 2018 دارای حدودا 1 میلیاد کاربر فعال ماهانه است.

باید با زیرکی و خلاقیت از آن‌ها در استوری‌های روزانهٔ خود استفاده کنید. می‌توانید یک جواب خودکار برای همهٔ دایرکت‌های دریافتی بفرستید که از آن‌ها تشکر کند و بخواهد تا پاسخ‌دادن ادمین صبر کنند. محتواهای محبوب بعدی، تصویرنوشته‌هایی هستند که حاوی سخن بزرگان، نقل‌قول، جملات جالب و توییت هستند. به همین شکل می‌توانید بفهمید کدام صداها و ویدیوها ترند هستند و بازدید بالایی می‌آورند. اگر روش‌های این مقاله را به کار بگیرید، مطمئن باشید شاهد رشد آمار پیج خود خواهید بود. یک راه بسیار ساده برای افزایش جذابیت استفاده از فیلترهای مختلف اینستا که چه در داخل استوری چه در پست ها میتوانید از آن ها استفاده کنید.

  • با این روش کم‌و‌کاستی‌های خود را نسبت به دیگران بهتر درک می‌کنید و می‌توانید با برطرف کردن آنها پیشرفت چشم‌گیری را تجربه نمایید.
  • {
  • حتی اگر ویدئوی شما بیشتر از 15 ثانیه باشد، مشکلی نیست؛ می‌توانید آن را به بخش‌های کوتاه‌تر تقسیم کنید.
  • |}{
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما و نحوه همکاری می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید یا از صفحه اصلی سایت دیدن کنید.
  • |}{
  • صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید.
  • |}
  • کسب‌وکاهای B2B هم می‌توانند از این ترندها برای دیده‌شدن استفاده کنند؛ به‌شرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسب‌وکار تناسب داشته باشد.
  • استفاده از استوری‌ها می‌تواند باعث جذب بیشتر فالوورها و ارتقاء ارتباطات روزانه با آنها شود.

برای افزایش شیر پست اینستاگرام می توانید از پنل خدمات اینستاگرام مارکتینگ 98 استفاده کنید. در طرف مقابل، شما هم می‌توانید از دنبال کنندگان حساب کاربری خود سوالاتی را بپرسید و نظرات آن‌ها و جواب‌هایشان را بدانید. مثلا می‌توانید در مورد نوع محصولی که می‌خواهید در سایت فروشگاه آنلاینتان موجود کنید بپرسید.

بدیهی است که اگر زمانی پست را منتشر کنید که مخاطبان در خواب هستند، به اندازه لازم دیده نخواهید شد. در این مقاله به بررسی مباحثی مانند چگونگی محاسبه نرخ تعامل، تاثیر افزایش این نرخ بر رشد پیج و روش‌های کاربردی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان پرداختیم. استفاده از راهکارهایی مانند نظرسنجی از مخاطبان، انتشار مطالب جذاب و کاربردی و انتشار منظم پست و استوری مسیر رشد پیج را در این پلتفرم برای شما هموار خواهد کرد. بسیاری از افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، برای کسب اطمینان از اعتبار پیج‌های فروشگاهی به قسمت بایو اکانت‌ها سر می‌زنند. درج آدرس وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌همراه اطلاعات کامل پیج در این بخش به افزایش اعتماد کاربران، افزایش دنبال‌کنندگان و افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام منجر می‌شود. نظرسنجی از مخاطبان در استوری‌ها یک روش ساده و کاربردی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است.

ارسال نظر

بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید می‌بینند، محتوای شماست. اگر پست‌ها و استوری‌های شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقه‌ای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه می‌شوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شات‌های شما حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک می‌کنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید.

در دنیای امروز، کاربران به تعامل سریع و پاسخگویی فوری اهمیت می‌دهند. زمانی که به کامنت‌ها و دایرکت‌های کاربران سریع و دقیق پاسخ می‌دهید، نه تنها اعتماد آن‌ها را جلب می‌کنید بلکه احساس می‌کنند که برند شما به نظرات و نیازهایشان اهمیت می‌دهد. اگر با فالوورهای خود رابطه‌ی صمیمی داشته باشید، مطمئناً بازخوردهایی مثبتی دریافت خواهید کرد. سعی کنید در تولید محتوای تخصصی خود کمی چاشنی طنز به آن اضافه کنید تا کاربران بیشتری را برای پیج خود جذب نمایید. اگر پست‌های شما کمی فان باشند، این مسئله می‌تواند بر میزان رضایت‌مندی فالوورها از شما اثر مثبت بگذارد و باعث افزایش تعامل در اینستاگرام شود.

پیام های مستقیم و تعاملات داستانی نمونه های عالی از یک مخاطب وفادار هستند. بنابراین، هنگامی که شخصی در دایرکت با شما ارتباط برقرار کرد، مطمئن شوید که به او پاسخ داده و با او درست رفتار کنید. ایجاد مطالب مرجع که مخاطبان ترغیب به ذخیره آن ها شوند، می تواند باعث افزایش مشارکت مخاطب نیز شود. عدم محدودیت و نقش شبکه‌های اجتماعی در گسترش نوآوری‌ها سبب شده تا صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها برای پیشبرد تجارت الکترونیک خود به این شبکه‌ها متوصل شوند. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،...

بنابراین باید بهعلایق و سلایق مخاطبان خود توجه کنید و محتوایی تولید کنید که برای آنها ارزش وسرگرمی به ارمغان بیاورد. در این بین در این مقاله قصد داریم بهبررسی راهکارهای مختلفی برای افزایش تعامل دراینستاگرام بپردازیم. با اجرای این استراتژی‌ها می‌توانید فالوورهای خود رابیشتر درگیر کرده، به آنها انگیزه دهید تا با محتوای شما تعامل داشته باشند و درنهایت به اهداف خود در اینستاگرام دست پیدا کنید. همکاری با یک میکرو اینفلوئنسر از دو جهت برای یک کسب و کار خوب است. اول اینکه این افراد در مقایسه با اینفلوئنسرهای شناخته شده، ارزان‌تر هستند. پس کسب و کارها می‌توانند با اختصاص یک بودجه محدود، یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ راه اندازی کنند.

همزمان با توسعه پلتفرم شبکه اجتماعی محبوب ویدئوهای کوتاه – TikTok، اینستاگرام همچنین سیستمی را توسعه داده است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای خود را در اینستاگرام پست کنند. پیش‌بینی می‌شود که اشتراک‌گذاری محتوای شخصی‌شده و مبتنی بر داده واقعاً به افزایش تعامل کمک کند.پس از کجا باید شروع کنیم؟ توصیه من این است که با تحقیق در مورد داده های خود شروع کنید. برندها و کسب‌وکارها بیشتر در مورد مأموریت شرکت، مبارزات، موقعیت‌های باز و اطلاعات اولیه بیشتر در مورد اینکه چرا کاری را که در استوری اینستاگرام انجام می‌دهند به اشتراک گذاشته‌اند. اگر این میم ها با معیارهای اینستاگرام شما مطابقت ندارند، بهتر است آنها را از استراتژی خود حذف کنید.

بسیار ساده، قبل از ارسال عکس، فقط باید به موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشید و سپس دکمه ارسال را فشار دهید. این به کاربران جدید کمک می‌کند شما را پیدا کنند و با شما درگیر شوند. برچسب گذاری جغرافیایی پست شما باعث ایجاد حس اجتماعی در بین کاربران اینستاگرام می شود.

همان‌طور که در این مقاله گفته شد،اینستاگرام بستری قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان و ارتقای برند شماست. با این حالجلب توجه کاربران و افزایش تعامل در این پلتفرم رقابتی کار آسانی نیست. با استفادهاز راهکارهایی که در این مقاله به آنها اشاره شد، می‌توانید نرخ تعامل خود راافزایش دهید، فالوورهایتان را بیشتر درگیر کنید و به اهدافتان در اینستاگرام دستپیدا کنید. نرخ تعامل در اینستاگرام معیاری است کهمیزان درگیری مخاطبان با محتوای شما را نشان می‌دهد. برای افزایش فروش و جلب توجه مخاطبان، حتماً روی تولید محتوای غنی و جذاب تمرکز کنید. به جای تنها گذاشتن عکس محصول، داستانی برای مخاطب تعریف کنید که نشان دهد محصول شما چگونه می‌تواند زندگی یا کار آن‌ها را بهتر کند.

برگزاری Live به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و مکانی با مخاطبان خود در ارتباط و تعامل مستقیم باشید. بسیاری از پیج‌های اینستاگرام در شناسایی نیازها و علائق مخاطبان خود با مشکل مواج می‌شوند. همین موضوع سبب می‌شود که کاربران واکنشی به پست‌ها و استوری‌ها نشان ندهند. آشنایی با میانگین رده سنی و سبک زندگی مخاطبان به شما امکان می‌دهد تا درک صحیحی از سلیقه آن‌ها به‌دست بیاورید. با به‌کارگیری محتواهای ویدیویی بیشتر در استراتژی تولید محتوایتان، عملا افزایش مشارکت در پروفایل اینستاگرام خود را تضمین می‌کنید.

از این طریق می‌توانید رقبای خود را به راحتی شناسایی کرده و با استراتژی‌های کاری آنها آشنا شوید. همچنین می‌توانید مشتریان آنها را شناخته و با دقت در نقاط ضعف آنها،مشتریان را جذب کسب‌و‌کار خود نمایید. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... می‌توانید لیستی از كلمات مرتبط با پیج خود در بیاورید، آن‌ها را در بخش جست‌وجوی اینستاگرام جست‌وجو کنید و ببینید کدام‌یک هشتگ‌های خوبی ساخته‌اند.

از طرفی دیگر میکرو اینفلوئنسرها ارتباط نزدیکی با فالوورهای پیج خود دارند. این نزدیکی سبب می‌شود که کاربران اعتماد بیشتری به میکرو اینفلوئنسرها داشته باشند. در حقیقت میزان اینگیجمنت ریت یک میکرو اینفلوئنسر اینستاگرام چیزی در حدود ۲ الی ۳ درصد است.

انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست‌ها،نقشی کلیدی در افزایش تعامل دارد. بنابراین زمانی را برای انتشار پست‌ها انتخابکنید که مخاطبان شما فعال‌تر هستند و احتمال مشاهده محتوایتان توسط آنها بیشتراست. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام، بهترین زمانانتشار را برای مخاطبان خودتان به‌طور دقیق مشخص کنید.

{

انتشار محتوای قابل اشتراک (sharable Content)

|}

همانطور که می‌دانید در هیچ یک از کسب و کارها نمی‌توان تأثیر تبلیغات را انکار کرد. با تبلیغ پیج خود در دیگر پیج‌های مرتبط، می‌توانید مخاطبین زیاد و هدفمندی را برای خود کسب کنید. جذب مخاطبین هدفمند می‌تواند کمک بزرگی به افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرام شما کند. تبلیغات در اینستاگرام کار ساده‌ای نیست و اگر می‌خواهید به نتیجه‌ی مطلوب دست یابید، باید مهارت خود را در این کار افزایش دهید. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، پاسخ به نظرات کاربران است.

تاکید میکنم که بر روی ابزارهای حرفه ای آنالیز حتماً سرمایه گذاری کنید. با توجه به این مدت زمان و هم چنین اشتراک گذاری زیاد، میتوانید به راحتی نرخ تعامل کاربر را افزایش دهید. بهترین عکس هایی که میتوانید بگذارید عکس های قبل و بعد مشتریان شماست. اینگونه نشان میدهید که شما در کار خود حرفه ای هستید و همین دلیل باعث افزایش اعتماد مخاطب شما می شود. شما میتوانید هشتگ های خود را در کادر مربوطه وارد کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

در حالی که برخی از این شغل‌ها مهارت‌های تخصصی نیاز دارند، اکثر آن‌ها فرصت‌های درآمدی بالایی را برای متخصصان فراهم می‌آورند. اگر شما هم به دنبال شغلی با درآمد بالا در حوزه کامپیوتر هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با پردرآمدترین شغل‌های این رشته آشنا شوید و مسیر شغلی خود را به درستی انتخاب کنید. همراه ژاکت آکادمی بمانید تا در این سفر هیجان‌انگیز شما را راهنمایی کنیم. شما می‌توانید با استفاده از دو روش این نرخ را اندازه‌گیری کرده و از تعداد بازخوردهای پست‌ها و استوری‌ها مطلع شوید. هر چه از هشتگ‌های قدرتمندتری استفاده کنید، پست‌هایتان بیشتر دیده می‌شوند و مشارکت بیشتری را دریافت خواهید کرد.

دریابید که کدام هشتگ ها در اینستاگرام پرطرفدار هستند و در صنعت شما پرطرفدار هستند و دریابید که رقبای شما از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد فقط برای برند شما نیز راهی عالی برای جذب تعامل است. وقتی در یک ساعت اول پست، تعامل زیادی برای پست خود داشته باشید، الگوریتم اینستاگرام متوجه خواهد شد که پست ممکن است برای بسیاری از دنبال کنندگان شما جالب باشد. بنابراین پست در بسیاری از فیدهای ردیابی شما بالاتر ظاهر می شود.

به علاوه شما می‌توانید تعداد دفعات به اشتراک گذاشته شدن پست‌ها را ببینید و راحت‌تر از این قابلیت برای ارزیابی محتواهایتان استفاده کنید. کلید رسیدن به موفقیت در این زمینه، آن است که محتوایی خلق کنید که مخاطبانتان تمایل به بازنشر آن داشته باشند. وقتی که شما خوب را در کنار بد و تلاش‌ها و شکست‌ها را در کنار موفقیت‌ها به دنبال‌کنندگانتان نشان می‌دهید، محتوای تولیدیتان نیز برای آن‌ها ملموس‌تر خواهد شد. استیکر کوییز استوری اینستاگرام برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که سوالاتی مثل «آیا می‌دانستید؟» از دنبال‌کنندگانتان بپرسی و نتایج آن را بررسی کنید.

مسابقه یکی دیگر از راه های عالی برای نمایش برند شما است.روش های مختلفی برای برگزاری یک مسایقه در اینستاگرام وجود دارد . با مطرح کردن سوال و درخواست پاسخ صحیح میتوانید در انتها یکی از محصولاتتان را به رایگان در اختیار کاربران قرار دهید . این واقعیت که شما چیزی را به شخص برنده می دهید، مردم را به مشارکت ترغیب میکند. یکی از راههای بالا بردن تعامل کاربران با صفحه شما طرح یک درخواست می باشد . پست جدید و ویژه‌ای قرار است بگذارید یا رویدادی مثل فروش ویژه، افتتاح شعبهٔ حضوری یا گردهمایی با مخاطبان در راه است؟ از مدتی قبل در استوری با شمارش معکوس آن را اطلاع‌رسانی کنید.

کسب‌وکاهای B2B هم می‌توانند از این ترندها برای دیده‌شدن استفاده کنند؛ به‌شرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسب‌وکار تناسب داشته باشد. روش‌هایی که در این بخش مثال می‌زنیم، از کیف جادویی در نیامده‌اند. همان کارهایی هستند که باید به‌طور مداوم برای بهبود پیج خود انجام دهید. همانطور که میدانید استوری اینستاگرام فقط 24 ساعت میتواند باقی بماند. اما به وسیله ی این قابلیت شما میتوانید آنها را به صورت دائمی داشته باشید. این که مردم بگن خیلی خوب بود، عالی بود، چند تا ایموجی بگذارند یا غیره چنان جذابیت و مفهومی ندارد.

اما این صفحه بیش از ۱۸ میلیون فالوور دارد و اینگیجمنت ریت آن نیز چیزی در حدود ۰.۰۷ درصد است. شما از چه راه‌کاری برای افزایش تعامل کاربران استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا این مقاله‌ را کامل‌تر کنیم. در سال‌های گذشته تعامل کاربران به معنای فالو کردن و لایک پست‌ها بود اما در سال 2024 این تعریف، یک تعریف کامل نیست.

هرچه کپشن طولانی‌تر باشد، مخاطبین بیشتر با محتوای پیج شما آشنا خواهند شد. همین عامل، باعث افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرامی شما می‌شود. همکاری کردن با اینفلوئنسرها و افراد محبوب و شناخته‌شده در این پلتفرم به‌منظور تبلیغ پیج، از دیگر روش‌هایی است که به بالا رفتن آمار تعامل اینستاگرام منجر می‌شود. نرخ تعامل بالای این افراد با مخاطبانشان باعث می‌شود تا گروهی از این کاربران به‌عنوان دنبال‌کنندگان فعال به صفحه شما منتقل شوند. از طرفی اگر پیج شما تازه تأسیس باشد و مخاطبان اعتماد کمی به آن داشته باشند معرفی توسط یک اینفلوئنسر مورد اطمینان مردم، حس اعتماد بیشتری را نسبت به پیج شما القا می‌کند.

به عنوان مثال، ترکیب تصاویر با ویدئوهای کوتاه باعث ایجاد دقت و جلب توجه بیشتر می‌شود. یکی از موضوعاتی که بسیار در دیده شدن و افزایش تعامل با مخاطبین تاثیر دارد، تداوم در انتشار محتواست. با انتشار پست در زمان مناسب (وقتی که مخاطبان شما در اینستاگرام هستند) به راحتی می‌توانید نرخ مشارکت را بالا ببرید . افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام به تسریع فرایند برندسازی، تبدیل مخاطبان به مشتریان دائمی و تبدیل کاربران به مشتریان جدید کمک می‌کند.

هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. برای مثال، پست را لایک می‌کنند و برای یکی از دوستان خود می‌فرستند یا محصول مورد علاقهٔ خود از شما را به دیگران در کامنت‌ها معرفی می‌کنند. این کار باعث می شود که مخاطبان شما را نزدیک و صمیمی تر به خود ببینند و همین دلیل باعث افزایش وفاداری مخاطبان شما خواهد شد. مسلم است که شما اگر همه ی موارد را رعایت کنید اما در زمان اشتباهی محتوای خودتان را برای مخاطب ارسال کنید آنوقت دیگر نمیتوان انتظار آمار مناسبی را داشت. شما باید زمان های مختلف را تست کنید تا بهترین زمان ممکن را برای ارسال محتوای خود پیدا کنید. تجزیه و تحلیل اینکه کاربران شما چه نظری درباره ی محتوای شما دارند یکی از مهم ترین پارامترها است.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغ در اینستا