راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2024-05-20
روش تبلیغات در اینستاگرام به صورت موثر راهنمای کامل راه های تبلیغات در اینستاگرام
همکاری در تبلیغات اینستاگرام هر کسب و کاری را در مسیر رشد و پیشرفت قرار میدهد. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام با استفاده از روشها و ابزارهای مناسب، میتواند به کسب و کارها کمک کند تا به نتایج موفقیتآمیزی دست یابند و رابطه موثرتری با مخاطبان خود برقرار کنند. به گزارش استاتیستا اینستاگرام با بیش از دو میلیارد کاربر فعال ماهانه، یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی جهان است. این تعداد زیاد کاربران، به برندها و کسب و کارها فرصت بسیاری برای رسیدن به مخاطبان هدف ارائه میدهد. یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام به یک اصل اساسی در هر کسب و کاری تبدیل شده. با تسلط بر استراتژی های تبلیغاتی این پلتفرم، به راحتی برند خود را معرفی و مشتریان جدیدی را جذب کنید.
شرکت واژه گستر با استفاده از این استراتژیها، تجربههای موفقی را در زمینه تبلیغات اینستاگرامی به دست آورده است که میتواند الگویی برای سایر شرکتها باشد. قبل از شروع به تبلیغ در اینستاگرام، باید اهدافی خود را به دقت شناسایی کنید. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا تقویت رابطه با مشتریان فعلی است؟ با شناسایی اهداف خود، میتوانید استراتژیهای مناسب تبلیغاتی را طراحی کنید. از جمله موارد مهم، ساختن پیج و صفحه جذاب است، که با این اقدام، فرصت افزایش تعداد فالوورها بعداز ورود کاربر به صفحه افزایش مییابد. در دنیای رقابتی امروز، استفاده از تبلیغات اینستاگرامی به عنوان یک ابزار موثر و کارآمد، میتواند به شرکتها کمک کند تا به اهداف تجاری خود برسند.
بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، میتوانید از این روشها برای تبلیغات استفاده کنید. در مدیر تبلیغات فیسبوک به یک داشبورد پیچیده و مفصل دسترسی خواهید داشت که روی تمام کمپینهای شما یک بررسی اجمالی انجام میدهد. در این داشبورد بدون سفارشی کردن تنظیمات میتوانید اطلاعاتی درباره میزان هزینه به ازای نتایج خوب و مبالغ هزینه شده را مشاهده کنید. در نرمافزار بازاریابی نیز معیارهای زیادی برای بررسی به چشم میخورد، به طوری که شما با بهرهگیری از این نرمافزار میتوانید میزان اثربخشی تبلیغات خود را اندازه بگیرید.
با این روش علاوهبر نظم دادن به انتشار، میتوانید رفتار مخاطبان و مشتریان را بررسی کنید. تبلیغات اکسپلور درواقع همان تبلیغاتی هستند که همراه با بقیه پستهای اینستاگرامی برای کاربران در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده میشوند. اگر هشتگگذاریهای مناسبی انجام بدهید، پستهای شما بهتر دیده شده و بازدید بیشتری خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای تبلیغات اینستاگرامی این است که بسیار دقیقتر از روشهای دیگر میتواند مخاطبان را هدفگذاری کند.
مزایای تبلیغ از طریق استوری
فراموش نکنید که رضایت مشتریان فعلی از محصولات و خدمات یک برند نقش زیادی در تصمیمگیری مشتریهای احتمالی دارد. چنین هشتگی میتواند به ایجاد سروصدا دربارهٔ برندتان و افزایش فالوورهایتان منجر شود. مقالهٔ «هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟» را مطالعه کنید تا با هشتگها و اهمیت آنها بیشتر آشنا شوید. این روزها، تبلیغات برای جذب مشتری در اینستاگرام یکی از نیازهای ضروری هر کسبوکاری است و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید. با این حال، کسبوکارهای نوپا بودجهٔ زیادی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی گسترده ندارند. آیا آنها در چنین شرایطی باید عطای اینستاگرام را به لقایش ببخشند؟ خیر!
سازمانهای B2B هنگام تبلیغ در اینستاگرام، باید محتوایی ارائه کنند که نیازهای تجاری مخاطبان هدف را برطرف میکند. برای نشاندادن ارزش محصولات یا خدمات خود، از محتوای بصری با کیفیت بالا (مانند تصاویر و ویدئوهای حرفهای) استفاده کنید. روی برجستهکردن مزایا و راهحلهای مرتبط با چالشهای تجاری متمرکز باشید.
درج تبلیغ در ساعات مناسب شبانه روز میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت و دیده شدن یک تبلیغات اینستاگرامی داشته باشد. انتخاب زمان مناسب برای ارسال تبلیغات به مخاطبان، میتواند باعث افزایش توجه آنها به تبلیغات شما شود. برندهایی مانند Ernie Ball با استفاده از هشتگهای خاص خود، مخاطبان خود را به اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای خود تشویق میکنند. این اقدام نه تنها به افزایش دسترسی و تعامل با مخاطبان کمک میکند، بلکه باعث افزایش شناخت برند و پیدا کردن دنبال کنندهگان وفادار نیز میشود. تبلیغات اسپانسری، یکی از ابزارهای پرقدرت اینستاگرام است که با استفاده از آن میتوانید به راحتی و با تاثیرگذاری بالا، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان مناسب معرفی کنید. این سیستم تبلیغاتی با استفاده از فیسبوک مدیریت میشود و برای فعالسازی آن نیاز به کارت بانکی ارزی دارید.
اگر شما یک کسب و کار آرایشی بهداشتی دارید و میخواهید تبلیغات خود را به دیجیتال مارکتینگ بسپارید، نتیجه خوبی نخواهد داشت و بهتر است به یک فرد متخصص در زمینه آرایش و بهداشت مراجعه کنید. چرا که مخاطبان این فرد، احتمالا با مخاطبان شما تفاوتهای زیادی دارند و تبلیغات آنها برای شما به نتیجه منجر نمیشود. یکی از نقل قول های معروف در عرصه تبلیغات این است که ( ما می دانیم نیمی از هزینه تبلیغات را دور می ریزیم؛ اما نمی دانیم کدام نیمه). خوشبختانه با ورود به دنیای دیجیتال، امکان رصد دقیق تر مخاطبان و نتایج تبلیغات فراهم شده.
باید از ویدئو استفاده کنید تا پویایی پیجتان را به مخاطبان نشان دهید. همین که زنده بودن و فعالیت کسب و کار خود را در اینتساگرام نشان می دهد کمک به بازماندن فالوورهای فعلی و جذب فالوورهای جدید می شود. اگر پیج شما شخصی است بهترین عکس ممکن از خود را با لبخندی زیبا در بخش پروفایل قرار دهید. توجه کنید تا به امروز بیش از ۴۰ میلیارد محتوای ویدئویی و یا تصویری در اینستاگرام منتشر شده است.
استوریها به دلیل مدت زمان محدود و قابلیتهای تعاملی مانند نظرسنجیها و سوالات، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام محسوب میشوند. استفاده از استوریها میتواند باعث جذب بیشتر فالوورها و ارتقاء ارتباطات روزانه با آنها شود. تعیین برنامههای ویرایش عکس و فیلم، تعیین هدف، تعیین مخاطب، تعیین بودجه، تعیین برنامه و کمپین تبلیغاتی و در نهایت ارزیابی نتایج تبلیغات مهم است. بعد از طی مراحل قبل و آشنایی با نحوه تبلیغات در اینستاگرام باید یک اکانت اینستاگرامی برای برند یا کسبوکار خود داشته باشید.
پیش از این مقالهای هم تحت عنوان اینستاگرام مارکتینگ چیست و چه کمکی به ما میکند منتشر کردیم که پیشنهاد میکنیم مطالعهی آن مقاله رو هم از دست ندهید. اگر میخواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دورههای ادمینی دیدوگرام استفاده کنید. با استفاده از این دورهها شما تبدیل به یک ادمین همه فن حریف میشوید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنتها با ما به اشتراک بگذارید. وقتی شات میشوید، ممکن است افراد جدید در پستها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. برای ایده گرفتن میتوانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید.
یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پستها و استوریها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد. بهتر است پیش از انتخاب یک پیج برای تبلیغ، حتماً نرخ تعامل آن را بررسی کنید. اما چرا اینروزها، اینستاگرام بستر مناسبی برای تبلیغات است و این همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک، تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار میدهند؟ پاسخ به این سوال چندان پیچیده نیست.
علاوه بر این، از طریق تعامل بیشتر با مخاطبان، برگزاری مسابقه یا قرعهکشی، استوریهای داستانی، ایجاد حس ارزش در مخاطب و کمک از مخاطبان برای معرفی شما به دیگران، میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید. اولین بخش از یک صفحه اینستاگرامی که مخاطب پس از ورود، به آن توجه میکند، بیو آن صفحه یا پیج است؛ بنابراین، این بخش را باید با دقت و جذابیت خاصی نوشت. در نوشتن بیو پیج، شما تنها 150 کلمه در اختیار دارید که باید از آن نهایت استفاده را ببرید تا مخاطب را در صفحه خود نگه داشته و اعتماد آن را جلب کنید. در کنار کسبوکارهای آنلاینی که در این پلتفرم ایجاد شدهاند، بسیاری از افراد نیز برای گسترش کسبوکار خود به تبلیغات در این فضا روی آوردهاند. ۸ نکتهای که بررسی کردیم، برای همهٔ کسانی که میخواهند کسبوکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، کاربردی است.
راهنمای کامل نحوه تبلیغات در اینستاگرام
کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی جهت ارتقاء کسب و کارها و جذب مخاطبان هدف مورد استفاده قرار میگیرد. اگر هدف شما از تبلیغات اینستاگرام برند سازی است، باید بدانید که برندسازی یک فرآیند زمانبر و پیچیده است. ابتدا باید هویت برند خودتان را به خوبی تعریف کنید تا بتوانید آن را به دیگران منتقل کنید. بهترین روش برندسازی در اینستاگرام، تبلیغاتی است که به طور هوشمندانه انجام میشود.
کانون تبلیغاتی شویراد با کارشناسان متبحر در زمینه تبلیغات آماده ارائه هر گونه مشاوره و راهنمایی به صورت رایگان می باشند. فرایند انتخاب پیجهای مناسب و برقراری ارتباط با آنها بسیار پیچیده و وقتگیر است. عکسها و ویدئوهایی که در فید خود به اشتراک میگذارید، باید کیفیت بالایی داشته باشند. عکسهای دارای کیفیت پایین، نمایی غیر حرفهای به فید اینستاگرام شما میدهند ولی عکسها و ویديوهای باکیفیت، نشاندهندهی حرفهای بودن پیج اینستاگرام هستند. در ادامه نکاتی برای تبلیغات از طریق پستهای اینستاگرامی به شما خواهیم آموخت.
{استراتژیهای نوین در تبلیغات اینستاگرام
|}همچنین به بررسی اهداف انجام تبلیغات در این شبکهی اجتماعی محبوب خواهیم پرداخت و روشهای جایگزین تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم. با این حال، آیا جذب مشتری در اینستاگرام بدون تبلیغات مؤثر و منسجم امکانپذیر است؟ خیر! تبلیغات یکی از قطعههای اصلی پازل بازاریابی اینستاگرام به حساب میآیند که نباید از آنها غافل شد. محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام است. اگر تعداد فالوورهای شما زیاد باشد، میتوانید با به چالش کشیدن آنها برای پست گذاشتن از طرف شما، از آنها برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید. به علاوه، شما میتوانید از مخاطبان خود بخواهید برای شما عکس بفرستند و از این عکسها در تولید استوریهای خود استفاده کنید.
به ویژگیها، علایق و نیاز مخاطبِ هدفتان دقت کنید؛ زیرا قرار است اعتماد او را با محتوا جلب کنید تا بتوانید او را به مشتری تبدیل کنید. محتوایی به دیدهشدن شما کمک میکند که مخاطب هدفتان آن را کاربردی، مفید و سرگرمکننده تشخیص دهد. استفاده از تصاویر، ویدئوها، استوریها و آگهیهای متنی در اینستاگرام، امکان نمایش محتواهای متنوع و جذاب به کاربران را فراهم میکند.
- شرکت واژه گستر با بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه اجرای تبلیغات اینستاگرامی و ایجاد کمپینهای تبلیغاتی موفق، به عنوان یکی از پیشروان این صنعت شناخته میشود. {
- برای جلب توجه مخاطبان، تبلیغات شما باید به افرادی که در محدوده جغرافیایی شما زندگی میکنند، نمایش داده شود. |}
- تبلیغات در اینستاگرام می تواند ابزاری برای توسعه استراتژی بازاریابی هدفمند باشد. {
- به تازگی قابلیت ریلز که شبیه تیکتاک است، به اینستاگرام اضافه شده و میتوان ویدیوهای 15 ثانیهای در آن آپلود کرد. |}
- البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده میشود، یعنی تبلیغدهنده با صاحب پیج توافق میکند که چطور تبلیغش را قرار دهد. {
- این اتفاقات میتواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. |}
اینستاگرام با دارا بودن تعداد زیادی کاربر فعال از تمام اقشار و سنین، بازار هدف بسیار گستردهای ارائه میدهد. با توجه به انواع مختلف کاربران و همچنین امکانات تبلیغاتی پیشرفته اینستاگرام، کسب و کارها میتوانند به راحتی به مشتریان مختلف خود دسترسی پیدا کنند. آموزش تبلیغ در اینستاگرام به یکی از مهارت های ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده. همان طور که گفتیم اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، بستری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی فراهم کرده.
هزینه تبلیغات ویدیویی هم یا به صورت ساعتی و روزانه و یا تعداد بازدید ویدیو محاسبه میشود. سپس فیلترهایی مثل کشور، شهر، جنسیت، سن و حتی علاقهمندیها را انتخاب میکنید تا به مخاطبان هدف خود نزدیکتر شوید. شما یکی از عکسها یا ویدیوهای پیج خود را که مشارکت بیشتری داشته است؛ به اینستاگرام میدهید. پیجهای بزرگ اینستاگرام، پیجهای عمومی هستند که فالوورهای بالایی دارند. جهت بالا بردن اعتماد کاربران به صفحات شما، اهمیت دارد که اطلاعات تماس به صورت واضح در دسترس کاربران قرار گیرد.
بهطور کلی، ویدیوها اگر خوب طراحی شوند و از لحاظ بصری جذابیت بالایی داشته باشند، شانس دیدهشدنشان بیشتر است، چرا که بهطور معمول، توجه کاربران به ویدیو بیشتر از عکس است. البته اینفلوئنسر انواع مختلفی دارد که در مقاله همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ آن را بررسی کردهایم. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد. مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت میکند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد. سعی کردهام در این مقاله بهطور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید. پس در ادامه با من در آکادمی دیام بام همراه باشید تا به آموزش تبلیغات اینستاگرام بپردازیم.
میزان هزینهها در این روش نیز کاملا متفاوت بوده و علاوه بر تعداد مخاطبین و فالوورهای پیج، به میزان اثرگذاری اینفلوئنسر نیز بستگی دارد. انجام تبلیغ با صفحه خالی، نهتنها برای شما سودی نخواهد داشت، بلکه سراسر ضرر نیز خواهد بود. پیش از آنکه برای رشد کسبوکار و پیج خود به سراغ انجام تبلیغ در اینستاگرام بروید، چندین پست جذاب و با کیفیت در صفحه خود منتشر کنید. تعداد این پستها باید به حدی باشد که به مخاطب این مفهوم القا شود که شما در ابتدای راه نیستید و میتواند به شما و کارتان اعتماد کند. اینستاگرام یکی از شبکههای اجتماعی پرطرفدار و محبوب در کشور ایران به شمار میرود، به طوری که فیلتر کردن آن نهتنها موجب کاهش مخاطبانش نشد، بلکه به تعداد آنها نیز افزود. تبلیغ در اینستاگرام یکی از روشهای شناخته شده و پرطرفدار تبلیغات در فضای مجازی به شمار میرود.
نقاط قوت و ضعف محتواهای تولید شده را دیده و بر اساس آنها تعیین کنید که من می توانم با تولید محتوای بهتر از این پیج ها پیشی بگیرم. ربات های اینستاگرامی یکی از ابزارهای جالب در زمینه تبلیغات است که نتایج سریع اما زودگذری را به شما می دهد و در نهایت این کار منجر به آسیب ها و ضرر های جبران ناپذیر به کسب و کار شما می شود. هر اندازه که تعامل شما با کاربرانتان کاهش یابد، پیج شما از نظر کاربران منفی ارزیابی خواهد شد. شناختن مخاطبان هدف تبلیغاتیان باعث می شود تا بتوانید مخاطبان درستی را هدف بگیرید و نتایج خوبی را از تبلیغات در اینستاگرام بگیرید. آیا دوست نداشتید تعداد افراد بیشتری لباس های زیبای شما را ببینند؟ قطعا دوست دارید. زیرا در فضای اینستاگرام، ۷۵ درصد از کاربران به تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام می شود، توجه نشان می دهند.
محتوای ویدئویی به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام شناخته میشود. با توجه به الگوریتم اینستاگرام که تعامل کاربران با محتوا را به شدت مورد توجه قرار میدهد، ویدئوها میتوانند به افزایش نرخ تعامل (engagement) و دیده شدن بیشتر تبلیغات کمک کنند. محتوای آموزشی یکی از بهترین راهها برای جذب توجه فالوورها و ایجاد تعامل بیشتر است. اگر شما اطلاعات مفید و کاربردی در حوزه کاری خود به اشتراک بگذارید، مخاطبان بیشتری به صفحه شما خواهند آمد. این نوع محتوا میتواند شامل نکات کوتاه، ویدئوهای آموزشی و پستهای تخصصی باشد.
استفاده از اینفلوئنسرها به عنوان یک راهکار موثر برای افزایش دسترسی و تبلیغات شما از طریق اینستاگرام است. اینفلوئنسرها میتوانند به عنوان تبلیغات زنده شما عمل کنند و به شما کمک کنند تا به یک مخاطب جدید و وفادار دست پیدا کنید. با این حال، انتخاب اینفلوئنسرها مهم است؛ باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان آنها با محتوای آنها درگیر هستند و مطابق با محصول یا خدمات شما هستند. بسیاری از افرادی که پیج اینستاگرام دارند و هدف آنها کسب درآمد از ان است، به دنبال دنبالکنندگان واقعی و با کیفیت میباشند. همچنین افزایش فعالیت کاربران در پیج، یکی از مهمترین عوامل برای رشد و موفقیت در شبکههای اجتماعی است. همچنین، با افزایش تعداد فالوورها و لایکها، احتمال فروش بیشتر نیز افزایش مییابد.
در این مقاله به بررسی ۱۰ نکته برای بهینهسازی تبلیغات اینستاگرام میپردازیم. این نکات به افزایش تعامل و تأثیر کلی تبلیغات کمک کرده و فرصتی برای تقویت حضور آنلاین شما فراهم میکنند. شما میتوانید ویدیویی دربارهٔ ویژگیهای کسبوکارتان یا محصولتان تهیه کنید و در آن به مخاطب بگویید که چه مشکلی را حل میکنید و چه تغییری در زندگی او ایجاد میکنید. بهعنوان مثال، میتوانید با مشتریان فعلی خود مصاحبه کنید و نظر آنها دربارهٔ کسبوکارتان را جویا شوید. همانطور که بارها اشاره کردهایم، اغلب افراد از پیشنهاد و توصیهٔ اطرافیان خود بیشتر از پیشنهادهای خود برند استقبال میکند.
ما در این مطلب از کارینو قصد داریم شما را با راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم. شما در این روش تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را بر اساس شهر و ساعت و … انتخاب کنید و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که قصد دارند در اینستاگرام تبلیغاتی هدفمند انجام دهند. پس برای دیده شدن در اینستاگرام چکار کنیم؟ راهکارهای مختلفی به منظور افزایش بازدید پیج اینستاگرام وجود دارد که در ادامه در این خصوص با شما صحبت خواهیم کرد. یک روش مشتری دزدی هم در روش کامنت وجود دارد که زیاد توصیه نمی کنم اما همواره دیدم که انجام می شود.
سپس برای یک شروع طوفانی باید روزانه پست و استوریهای مختلفی را با عناوین تبلیغاتی منتشر کنید. تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل برای کلیه کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغ هدفمند اینستاگرام هستند مناسب است. شما می توانید با تولید محتوای تبلیغاتی جذاب و یا ایجاد بنرهای تبلیغاتی مناسب، تبلیغات گسترده و هدفمندی را برای پیج اینستاگرام خود ایجاد کنید. یکی از مهمترین استراتژیهای افزایش تعامل در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و متنوع است.
همچنین انتشار Reels به صورت مداوم بهترین نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت. این روش از تبلیغ در اینستاگرام به دلیل بازدهی بسیار بالایی که دارد؛ مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از صفحات میلیونی در این شبکه اجتماعی از طریق تبلیغات در اینستاگرام موفق به کسب درآمد بیشتر شدهاند. تبلیغات گسترده در اینستاگرام با ارائه این امکانات و ویژگیها، به کسب و کارها اجازه میدهد تا به نتایج مؤثرتری در تبلیغ و ترویج محصولات و خدمات خود دست یابند و رشد و توسعه بیشتری را تجربه کنند. اینستاگرام امکان تعیین بودجه متناسب با نیازها و منابع کسب و کارها را فراهم میکند. بسته به امکانات موجود، کاربران میتوانند هرچه تمایل دارند برای تبلیغات خود هزینه کنند و با نتایج بهتری مواجه شوند.
از تولید محتوای جذاب تا همکاری با اینفلوئنسرها، هر اقدام بهبود تعامل میتواند به رشد پیوسته شما در اینستاگرام منجر شود. در آموزش تبلیغ در اینستاگرام قالب های دیگری نیز وجود دارد که ما تنها به این چهار مورد اشاره کرده ایم. آشنایی با قالب های آگهی، به شما کمک می کند تا استراتژی های موثری برای جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند خود ایجاد کنید.
گام آخر در تبلیغات از طریق استوریهای اینستاگرام، تعیین کردن میزان بودجهی در دسترس و اجرای کمپین تبلیغاتی است. به شما توصیه میکنیم که همهی بودجهی خود را یکجا خرج نکنید و در ابتدا با بودجههای پایین شروع کنید. اگر بودجهی زیادی در دسترس دارید، کمپین خود را به کمپینهای کوچکتر تقسیم کند. در پایان هر کدام از این کمپینها میتوانید نتایج را بررسی کرده و استراتژی خود را بر اساس این نتایج، مشخص کنید.
به عنوان مثال، اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، تبلیغات خود را در پیجهای مرتبط با ورزش و تناسب اندام انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. همکاری با برندها یک روش موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و دیده شدن تبلیغات شما است. اولین روش، همکاری با برندهایی است که مخاطبان مشابه شما دارند اما در حوزه تخصصی شما فعالیت نمیکنند.
پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر. اگر خیلی زیاد تبلیغ میگذارند که گزینهی خوبی برای تبلیغات نیست و باید در پیجهایی تبلیغ گذاشت که در طول روز، خیلی کم تبلیغ میگذارند. روشهای مختلفی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که هر کدام بازدهی خاص خود را دارد.
این سایت